În România, campania TSG s-a derulat sub denumirea „OSCAR, ȘARPELE HOINAR”. Activitățile elevilor includ 3 paliere: etapa pre-campanie, campania propriu-zisă și etapa post-campanie, desfășurată la o lună după finalizarea jocului efectiv, pentru a se măsura efectele pe termen mediu și lung. Ulterior campaniei, datele din toată țara au fost analizate și înregistrate pe site-ul oficial al campaniei (www.trafficsnakegame.eu/romania) de Asociația „Orașe Energie România”, coordonatorul național TSG.
Ediția 2016 s-a desfășurat în 18 localități din România: Alba Iulia, Băbeni, Bistrița, Blaj, Brașov, București, Buzău, Câmpina, Făgăraș, Giurgiu, Iași, Mihăești, Moinești, Ocnele Mari, Odorheiu Secuiesc, Predeal, Râmnicu Vâlcea și Ulmeni. În campanie au participat peste 13.000 de elevi, provenind din 65 școli primare. În perioada derulării campaniei, elevii au obținut economii de peste 78.000 km care nu au mai fost parcurși cu mașina, conducând la o reducere de peste 13.000 kg a emisiilor de CO2. Astfel, TSG 2016 aduce economii de CO2 cu 38% mai mari față de anul 2014, și cu 19% mai mari față de anul 2015.
Descărcați Comunicatul de Presă.