O dată cu începerea anului şcolar, peste 7.500 copii din 56 şcoli primare vor lua parte la Traffic Snake Game, o campanie creată pentru încurajarea elevilor, părinţilor şi cadrelor didactice să adopte mersul pe jos, cu bicicleta, cu mijloacele de transport public sau folosirea în comun a aceleiaşi maşini atunci când se deplasează la şcoală. Este pentru prima oară când se organizează această campanie la nivel naţional în România, iar în paralel, se vor organiza campanii similare în alte 17 ţări europene: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Lituania, Malta, Marea Britanie, Olanda, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Ungaria.

Municipiul Braşov a înscris cele mai multe şcoli în această campanie, implicând cel mai mare număr de elevi dintre cele 13 municipii. Prin intermediul ABMEE, Coordonator al Campaniei la nivel local, „OSCAR, ŞARPELE HOINAR” va ajunge în 8 şcoli primare din Municipiul Braşov, urmând să fie jucat de peste 1.800 elevi.

Decărcați Comunicatul de presă – aici.